donderdag 10 oktober 2013

Oktober


Social media.



We bloggen, twitteren, facebooken of pingen er op los, veel vrije momentjes worden opgeslokt door het con-necten en retweeten.
Nou ja vrije momentjes.. de dochters maken er tijd voor, de telefoon is in de hand of binnen handbereik.
Wat natuurlijk veel handiger is dan dat je ergens onderin je tas wat hoort piepen…. Maaaam..! het is jouw telefoon hoor! Ja… ja tegen de tijd dat ik uit frustratie mijn tas heb leeggeschut is het natuurlijk te laat.

Schuldgevoel of noem het nieuwsgierigheid zorgen ervoor dat ik 10 minuten later ben ingelogd om er achter te komen dat het niet echt belangrijk was zucht….Waar ik mee bezig ben? Nou.. als ondernemer zo is mij verteld en uitgelegd is het een belangrijke “communicatietool”.

“Het moet een onderdeel worden van uw dagelijkse routine …. dus communiceren op facebook, twitter en meer” Ook als ik niets te melden heb breng ik nog voorzichtig in, dat kan toch?

Volhouden is het advies want; na verloop van tijd krijg je vrienden of volgers en gaan ze je berichten retweeten.
Dus lieve mensen laat een "tweet" achter of “like” wooninspiraties als u aan het facebooken bent…….?

Geen opmerkingen: